نصب و تعویض فیلتر و سرویس با نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی تکومن tecomen بهترین خدمات مربوط به دستگاه تصفیه آب ، پس از فروش و تعمیرات را به ما بسپارید .

تماس مستقیم با کارشناس نمایندگی های تهران 09196615469

خدمات پس از فروش تصفیه آب در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تکومن

دستگاه تصفیه تکومن توسط کشور ویتنام طراحی و ساخته شده است. این دستگاه تصفیه از ظاهری بسیار زیبا برخوردار است که هر مشتری با دیدنش، جذب آن شده و آن را خریداری می کند.

با توجه به ویژگی های بسیار خوب این دستگاه، می توان گفت این دستگاه مانند سایر دستگاه های تصفیه نیاز به پشتیبانی و رسیدگی دارد.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی تکومن tecomen

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی تکومن tecomen

علاوه بر اینکه گاهی دچار مشکلاتی می شود. برای رفع این مشکلات شما می توانید با نمایندگی دستگاه تصفیه آب تکومن تماس گرفته و در هر زمینه ای درخواست خدمات کنید.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب تکومن در راستای ارائه خدمات به مشتریان، شرایطی را فراهم کرده تا مشتریان در بهترین حالت ممکن خدمات حضوری و غیر حضوری دریافت کنند.

خدمات حضوری شامل خدماتی است که شما توسط نمایندگی دستگاه تصفیه آب تکومن دریافت می کنید اما خدمات غیر حضوری، شامل خدماتی می شوند که کارشناس فنی نمایندگی دستگاه تصفیه آب تکومن به صورت تلفنی به شما ارائه می دهد.

شما می توانید با توجه به توصیه های کارشناس فنی و دنبال کردن آنها، خودتان در منزل دستگاه تصفیه آب تکومن را تعمیر کنید.

خدمات غیر حضوری نمایندگی دستگاه تصفیه آب تکومن، کاملاً رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه نیست.

خدمات پس از فروش تصفیه آب در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تکومن

در صورتی که با انجام توصیه های کارشناس فنی، نتیجه مساعد نگرفتید، می توانید مجدداً با نمایندگی دستگاه تصفیه آب تکومن تماس گرفته و خدمات حضوری درخواست کنید.

شما ممکن از با مشکلات زیر روبرو شوید و با نمایندگی دستگاه تصفیه آب تکومن تماس بگیرید :

  • عدم استخراج آب از دستگاه تصفیه
  • خاموشی های پیوسته و پشت سر هم دستگاه تصفیه آب
  • از کار افتادن دستگاه تصفیه آب
  • کارکرد پیوسته و بدون استراحت دستگاه تصفیه آب
  • کاهش کیفیت آب دستگاه تصفیه آب به میزان قابل توجه

خدمات نصب فیلتر در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تکومن

همیشه به یاد داشته باشید که فیلترهای دستگاه تصفیه آب قسمت مهم و اصلی در تصفیه آب هستند. در صورتی که موعد نصب فیلترهای دستگاه تصفیه رسیده و شما قادر به انجام این کار نیستید، می توانید با ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تکومن تماس گرفته تا ما خدمات لازم را به شما ارائه دهیم.

اگر از خرید فیلتر آب سررشته ای ندارید، بهتر است تهیه آن را به نمایندگی دستگاه تصفیه آب تکومن بسپارید. نمایندگی دستگاه تصفیه آب تکومن در زمان نصب فیلترهای دستگاه تصفیه، از فیلترهای اصلی و اورجینال کارخانه سازنده دستگاه تصفیه آب استفاده می کند.

خدمات نصب فیلتر در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تکومن

میزان اهمیت اصل و فرع بودن فیلترها را در کیفیت آب دریافتی می توان متوجه شد. به خصوص که در صورت استفاده از فیلترهای بی کیفیت و غیر اصل، این فیلترها خیلی زود اشباع شده و در این مدت آب باکیفیتی به شما ارائه نخواهند داد.

مشخصه آب با کیفیت تنها در طعم و رنگ نیست، بلکه در سلامتی و میزان پاکسازی آب است. در صورتی که شما آب بی کیفیت و سرشار از آلودگی مصرف کنید، فطعاً خیلی زود بیمار می شوید.

ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تکومن با ارائه فیلترهای اصلی کمک می کنیم تا شما کمتر به چنین مسائلی گرفتار شوید.

خدمات تعویض فیلتر در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تکومن

فراموش نکنید فیلترها باید سر موعد مقرر تعویض شوند. هر فیلتر در دستگاه تصفیه در مدت زمان مشخصی باید تعویض شود. شما در دستگاه تصفیه سه جایگاه قرارگیری فیلتر را مشاهده می کنید.

یکی از فیلتر ها ماهی یکبار و دومی هر شش ماه یکبار و آخری سالی یکبار باید تعویض شود. در صورتی که از تعویض انها قفلت کنید، آب دریافتی دستگاه بیکیفیت خواهد بود و این بی کیفیتی رفته رفته روی کارکرد دستگاه تصفیه تاثیر می گذارد.

خدمات تعویض فیلتر در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تکومن

در صورتی که شخصی با مشغله فراوان هستید می توانید از نمایندگی دستگاه تصفیه آب تکومن برای تعویض فیلترها، کمک درخواست کنید.

ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تکومن پس از دریافت درخواست شما، حداکثر پس از یک ساعت با شما تماس خواهیم گرفت تا مشکل و علت درخواست توسط کارشناس فنی بررسی شود.

در نهایت کارشناس فنی نمایندگی دستگاه تصفیه آب تکومن در محل حاضر شده و خدمات مورد نیاز شما را ارائه می دهد.

هواگیری دستگاه تصفیه آب خانگی در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تکومن

هواگیری دستگاه تصفیه آب طی مراحلی انجام می شود که نیاز به دقت فراوان دارد. به خصوص در مرحله تنظیم فشار هوای درون مخزن که باید به اندازه کافی هوا به مخزن آب منتقل شود.

شما می توانید برای انجام این کار از ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تکومن درخواست همکاری کنید تا ما خدمات لازم را به شما ارائه دهیم. برای انجام هواگیری در دستگاه تصفیه آب، باید از پمپ هوا استفاده کنید.

هواگیری دستگاه تصفیه آب خانگی در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تکومن

شما میزان فشار موجود را از روی عقربه دستگاه می توانید متوجه شوید.

در صورتی که مخزن آب هواگیری نشود به شما آبی ارائه نمی دهد. این می تواند عملکرد دستگاه تصفیه را مختل کند.

زیرا دستگاه مدام در حال تولید آب تصفیه و انتقال آن به مخزن آب است ولی مخزن آب نمی تواند آب را به شیر آب دستگاه منتقل کند.

بنابراین پیگیری لازم را برای رفع این مشکل به عمل آورید. به این منظور می توانید از نمایندگی دستگاه تصفیه آب تکومن درخواست همکاری کنید تا دستگاه تصفیه شا به روال عادی بازگردد.